Poslovni Plan, Investicijska studija, projekcije i kratki poslovni brief-ovi, zavisno o iznosu, kompleksnosti zahtjeva, izrađuju se istek po napravljanoj analizi postojećeg i željenog stanja, te nakon definirane strategije financiranja.
Zabluda je zamisliti projekt, te razraditi ga u detalje, a da pri tome ne uzmete u obzir sadašnje stanje. To je najčešći razlog odbijanja zahtjeva za financiranjem. Poduzetnicima se često savjetuje u Bankama, da se vrate kad završite studiju za projekt, no izrada same studije projekta, ukoliko nije usklađena sa sadašnjim poslovnim modelom, nema šanse za prolaz. Rezultat je izgubljeno vrijeme i novac uložen u pripremu dokumentacije.
Svaka Banka ima svoje politike kreditnog rizika, svaki program za financijske instrumente definira ključne parametre koje projekt / tvrtka trebaju zadovoljavati, svaka tvrtka /projekt ima svoja ograničenja.
Cilj investicijske studije, poslovnog plana, projekcije ili slične dokumentacije, je dobiti željena sredstva za investiciju, trajna obrtna sredstva ili dopunsku likvidnost za tekuće poslovanje. No postoji i drugi cilj, a isti je ključan po dobijanju financiranja, a zove se strategija poslovanja. Strategija, kako operativna, tako i financijska, daje poduzetniku jasan plan kako implementirati projekt, kako pratiti učinke projekta, te cijeli hodogram aktivnosti. Strategija poslovanja je sastavni dio studija.