- poduzetnički / upravljački tim – prošlost, iskustvo i evidencija vlasnika poduzeća i njihove osobne kvalitete (tj. Predanost i entuzijazam), raspon vještina / funkcija upravljačkog tima
- strategija – cjelokupni koncept i poslovna strategija
- procesi (pogodnost poslovnog funkcioniranja) – kako se organizira poslovanje za proizvodnju i isporuku proizvoda (tj. Pitanja koja se odnose na proizvodni proces)
- proizvod / usluga – priroda proizvoda ili usluge, u smislu koncepata, jedinstvenosti i inovativnosti. To također uključuje kvalitetu, standarde i performanse, izgled, stil i estetsku privlačnost, ergonomiju, funkciju i fleksibilnost proizvoda ili usluge.
- tržište – njegov potencijal i rast, pokazane potrebe tržišta, razina / priroda konkurencije i prepreke za njegov ulazak.
- financijska razmatranja – uključuje tri aspekta:
a) financijska poslovna struktura (na primjer, troškovi i cijene ili projekcije financijskih prihoda)
b) vrijednost kapitala / poslovne vrijednosti
c) vjerojatnu stopu povrata i izlaska - pogodnost investitora – uključuje dva elementa:
a) odnos između ulaganja investitora, vještina i znanja o industriji, tržištu, tehnologiji itd …
b) mogućnosti ulaganja i sklonosti ulagača (tj. je li industrija, tržište ili nešto drugo mjesto na kojem ulagač želi biti) - poslovni plan (BP, investicijska studija, ukidanje projekata / tvrtke / marke)
Različiti donatori tražit će različite vrste informacija u poslovnom planu i različito će očekivati koje informacije treba uključiti, dok će poslovni plan također ispitivati na različite načine. Odluka o tome hoće li pristupiti financiranju ili ulaganju također će se temeljiti na različitim ponderima prethodno navedenih kriterija.
Stoga poduzetnici i njihovi savjetnici moraju biti svjesni potreba mogućih prilagodbi prijedloga financiranja, ovisno o tome traže li financiranje od banaka ili fondova rizičnog kapitala ili traže sredstva od poslovnih anđela.
Proces privlačenja rizičnog kapitala započinje pripremom dokumentacije u komplementarnom obliku, kako prema vrsti projekta, tako i prema kanalu financiranja.
Ovisno o utvrđenoj potrebi za kompletom dokumentacije, poduzetnici pripremaju poslovni plan, investicijsku studiju ili procjenu vrijednosti projekta, koji se zatim šalju privatnim kapitalnim društvima. Poslovni plan glavni je alat koji investitor koristi za procjenu poslovnih šansi.