- upravljanje poslovanjem po svim segmentima.
- upravljanje profitabilnošću tvrtke, poslovnim segmentima, pojedinačnim proizvodima i uslugama.
- mjerenje i povećanje profitabilnosti zaposlenika.
- temeljeno planiranje poslovnog razvoja.
- uspostavljanje strateškog planiranja i dugoročne održivosti tvrtke.
Svakoj se tvrtki, kada govori o odluci o primjeni ili integraciji kontrolne funkcije, pristupa pojedinačno kako bi se izradio nacrt projekta koji se bavi uvođenjem funkcije. To se temelji na bilježenju poslovnog modela prema kojem tvrtka posluje, tj. to uključuje sve procese koji se odvijaju u poduzeću, posebno računovodstvene funkcije i informacijske sustave koji se koriste za bilježenje svih poslovnih događaja.
Procijenjeno trajanje projekta obično se kreće od nekoliko mjeseci pa sve do cijele godine, ovisno o veličini i složenosti određene tvrtke, razvoju njegovih računovodstvenih i informatičkih funkcija i razini suradnje unutar tvrtke i sa savjetnikom. Zapravo su u ovaj projekt uključene cijela organizacija i sve njezine hijerarhijske razine, čak i sam vlasnik.