Odlučili ste proširiti poslovanje?

Strategija širenja poslovanja daje smjernice za daljnji razvoj, no zahtjeva i dodatni angažman novčanog tijeka.

Bilo da se radi o većem kapacitetu proizvodnje, širenju prodajnih kanala ili prodajnih mjesta, investiranju u veći reach klijenata, bitno je razraditi strategiju širenja.

Strategija širenja poslovanja daje odgovore na:

  • Koliko tržišni udio imamo te koliko tržišni udio želimo ostvariti nakon implementacije strategije širenja poslovanja?
  • Timeline – koje je vrijeme potrebno za implementaciju te za postizanje optimalnog, ciljanog prinosa po implementaciji?
  • Koliko je zahtijevano kapitalno ulaganje (CAPEX) da bi proveli širenje? Odnose li se troškovi projekta i tretman CAPEXa na Račun dobiti i gubitka ili na imovinu? Kakav je utjecaj na novčani tok projekta?
  • Koliko je zahtijevano kapitalno ulaganje operativno ulaganje (OPEX) koje se odnosi na dopunu operativnih troškova, a da bi se širenje nesmetano provelo (trošak plaća, najmova, marketing, itd.)?
  • Kako je potrebno revidirati postojeće procese te kako trebaju izgledati budući procesi?
  • Može li se strategija širenja poslovanja može provesti iz vlastitog operativnog ciklusa (dostatnost trenutnog novčanog toka) ili će se trebati financirati iz vanjskih izvora?
Kontaktirajte nas

Do danas smo uspješno realizirali sve naše projekte!

Iako je uspješnost odrađenih projekata na zavidnom nivou, i dalje naglašavamo rizičnost ishoda zatjeva koji se odnose na bilo koju vrstu financiranja.

Tel. +385 1 8008 076
info@3dposlovne-financije.hr

 

    Obratite nam se s povjerenjem:

    Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”