Od čega se sastoji analiza tržišta?

Prikupljanjem svih potrebnih podataka o tržištu (broj sudionika, ukupan obujam, trendovi, konkurenti i ciljne skupine potrošača) donosi se ispravna poslovna odluka o ulasku na tržište i širenju asortimana proizvoda, odnosno potencijala samo tržište.


Rezultat ove usluge je izvješće kojem prethodi prikupljanje, analiza i obrada kvantitativnih i kvalitativnih podataka, tj. Tržišnih informacija.

Istraživanje i analiza kreiraju se u dva smjera:

  • Istraživanje i analiza sektora
  • Istraživanje i analiza konkurencije (ovisno o odabiru klijenta)

Da bi istraživačka usluga i analiza tržišta imale zadovoljavajući rezultat, važno je definirati koji je tržišni segment predmet istraživanja (Hrvatsko je tržište uvjetno segmentirano – uređeno prema nacionalnoj klasifikaciji gospodarskih djelatnosti NACE CODE 2007). Uz izuzeće od definiranja prethodno spomenutog parametra (NACE), jedini proces analize je dubinski, istodobno pokrivajući svako pojedinačno istraživanje kako bi se utvrdila stvarna aktivnost sudionika u određenom sektoru.

Svrha toga je konačno eliminirati nedosljedna poslovanja. Zapravo je nedosljednost u velikoj mjeri prisutna u segmentaciji prema NACE-u, budući da je značajan broj poduzeća na snazi ​​pod određenim NACE-om, dok u stvarnosti obavlja potpuno drugu djelatnost koja nema korelacije s početnom nacionalnom klasifikacijom.

Kao primjer, za analizu niše maloprodajne modne odjeće važno je eliminirati sve maloprodajne prodavaonice koje se, prema NACE-u, ne odnose na navedenu nišu, poput radne zaštitne odjeće ili nečeg sličnog.

Prednosti:

  • procjena veličine i potencijala tržišta u usporedbi s potrebnim ulaganjem, kao i njegova isplativost
  • i tržišni udio i planiranje tržišnog proračuna
  • mogućnost navođenja svrhe prodaje
  • procjena područja prodajnih aktivnosti
  • smanjenje rizika izvedivosti.

U konačnici, rezultat moraju biti točne informacije izvedene iz analize segmenta, koja određuje opseg tržišta, njegove parametre, stopu rasta itd. … Analiza konkurencije predstavlja osnovu za tržišno pozicioniranje i definiranje tržišnog udjela kao strateška varijabla, tj. cilj.

Kontaktirajte nas

Do danas smo uspješno realizirali sve naše projekte!

Iako je uspješnost odrađenih projekata na zavidnom nivou, i dalje naglašavamo rizičnost ishoda zatjeva koji se odnose na bilo koju vrstu financiranja.

Tel. +385 1 8008 076
info@3dposlovne-financije.hr

 

    Obratite nam se s povjerenjem:

    Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”