Nakon predaje dokumentacije koja podnosi zahtjev za financiranje, slijedi postupak obrane zahtjeva. To je posljednji korak u procesu dobivanja financiranja, koji je od iznimne važnosti.
Trenutno smo u vremenu izuzetno visokog stupnja poremećaja na tržištu, čiji su glavni pokretači konsolidacija i digitalna transformacija. Vlasnici malih i srednjih poduzeća, kao dio svog poslovnog modela, zasigurno bi trebali uzeti u obzir vanjske čimbenike koji mogu u vrlo kratkom roku ugroziti ili promijeniti njihove poslovne modele.
Procjena ili utvrđivanje solventnosti tvrtke daje jasnu sliku potencijalne upotrebe financijskih proizvoda koji su trenutno dostupni na financijskom tržištu, kao i njihove preporučene cijene koja ovisi o dostupnosti financijskih sredstava.
Investicijski ciklus, tj. ulaganje u dugotrajnu imovinu, predstavlja stratešku poslovnu odluku. Ova se odluka detaljno priprema i planira, kako s operativne strane poslovnog modela tvrtke, tako i s financijske, kako bi se stvorila održiva financijska konstrukcija i kontinuitet poslovanja.
Potreba za uvođenjem funkcije upravljačkog računovodstva, tj. Kontroliranja, posebno dolazi do izražaja kada se prelaze određene granice rasta u životnom ciklusu poduzeća. Bitne odrednice kontrole fukcije su:
Kako predstaviti tvrtku, poslovnu ideju, koncept ili proizvod? Koliko su važni komercijalizacija i plasman na tržište? Kako privući potencijalnog investitora? Sve su to ključna pitanja naših klijenata.
Svaka banka ima svoje postupke iza kojih stoje politike kreditnog rizika. Te se politike s vremenom mijenjaju, ali su svejedno od iznimne važnosti tijekom postupka financiranja. Imajući to na umu, banke provode bodovanje i segmentaciju poduzetnika.
Tvrtke koje posluju u vlastitom poslovanju, bilo u potpunosti ili samo djelomično, dok su izložene svojim kupcima zbog stavljanja robe ili nuđenja usluga s odgođenim plaćanjem, također su izložene određenom kreditnom riziku.